BIKOTE GAZTEEN EUSKAL HERRIKO XLIV.DANTZA SOLTEKO TXAPELDUNAK ANE JAUNARENA-MIKEL ESNAOLA LEZOTARRAK

Bergarako Musika Eskolak , Gipuzkoa Dantzarien Biltzarra eta Bergarako Udalaren laguntzaz, bikote gazteentzat Euskal Herriko Dantza Solte Txapelketa antolatu du 2022ko azaroaren 27an, igandez, eguerdiko 12:00etan, Seminarixoa aretoan (sarrera doan).

Aurten, 16 urtetik beherako 11 bikotek eman dute izena eta 10 aurkeztu Jatorriari dagokionez, bikote guzTiak gipuzkoarrak izan dira: Azpeitiko 6 bikote, Lezoko  bikote 1,eta Lezo-Pasai Donibane, Lizartza-Andoain eta Astigarraga- Oiartzuneko bikote bana.

*Epaimahaia, Gipuzkoako Dantzari biltzarrak izendatutako 4 kidek osatu dute:

• Ane Anza (Donostia)
  • Arantxa Garin (Hernani)
  • Estela Atorragasti (Orio)
  • Nahikari Vizuete (Lezo)

Idazkari lanetan Antxon Mendizabal egon da.

*Behin txapelketa bukatuta eta epaimahaiak erabakia hartu bitartean, Bergarako Musika Eskolako dantzariak igo dira oholtzara:  Neomak taldearen Ilargi berriak koreografia sortu eta aurkeztu dute: alde batetik, Bergarako gure ikasle/dantzarien presentzia ziurtatu dugu, txapelketan ez baina erakusketan bai. Bestetik, hainbeste fandango eta arin-arin ikusi eta gero, euskal dantzetan oinarrituta baina modalitatez aldatzea, ikuslearentzat oso ona dela derizogu. Oso gustoko eta zaindua izan da (jantziak, koreografia…..)

*Partaideen zerrenda eta sailkapena:

1 Ane Jaunarena – Mikel Esnaola LEZO

2 Onditz Esnaola – Jurgi Errandonea LIZARTZA-ANDOAIN

3 Jone Arriaran – Izaro Arandia AZPEITIA

4 Malen Arrizabalaga – Enaitz Segurola AZPEITIA

5 Alaitz Elorza – Aner Elorza AZPEITIA

6 Naia Amorena – Manex Elgeta ASTIGARRAGA-OIARTZUN

7 Ihintza Erauskin – Danel Castillo LEZO-PASAI DONIBANE

8 June Izagirre – Jare Labaka AZPEITIA

9 Iara Sustaeta – Ane Lazarobaster AZPEITIA

10 Elene Astiazaran – Oier Arriaran AZPEITIA