GAZTE BANDA ETA BIG BAND TALDEEN KONTZERTUA

Bergarako  Musika  Eskolako GAZTE BANDA ETA BIG-BAND taldeek , martxoaren 24an (asteazkena), arratsaldeko 19,00etan, San Pedro elizan, KONTZERTUA eskainiko dute.

Pandemia hasi zenetik, lehen aldiz joko dute zuzeneko kontzertu batean. Eta horretarako neurriak jarri eta beteko dira (hidrogelak, distantziak, aforoa…)

Sarrerak, gonbidapen bidez banatuko dira. Kontzertua ikusi eta entzuteko interesa edukiz gero, Musika eskolara deitu dezakezue (943765780).

Gazte Bandan, Alberto Laskurainen gidaritzapean,  37 musikari daude (10-17 urte bitartekoa).

Big Band taldeko zuzendaria  Angel Agirianoren da eta  9 musikarik osatzen dute taldea.(13 urtetik gorakoak).

Honako programa eskainiko dute:

BIG-BAND

Peter Gunn Theme………………………………………………… Henry Mancini