Gu ere KORRIKArekin bat!!!

Badator Korrika Bergarara. Larunbatean helduko da Bergarara. 12:57 Elorregin izango da. Bergarako musika eskolak, banda, orkestra, aritzeta, eta orfeoiarekin batera kilometroa erosi du eta Labegaraietan, 2277 kilometroa egingo dugu

Korrikari behar den ongietorria egin eta aurreko egunak girotzeko Korrika Kulturala antolaketan burubelarri ibili gara. Hona hemen egitaraua

Apirilak 11, osteguna.

-18:00etan. San Martin plazan (eguraldi txarra badago, arkupetan). Umeentzako jolasak, Jardunek antolatuta. Eta Otarrak egiten ikasteko tailerra 7-10 urte arteko umeentzat, Aspacek antolatuta (6 euro ordainduko da materialagatik).

-19:00etan. San Martin plazan hasita, Pintxo-pote musikatua, Musika Eskolak eta Erraldoi taldeak antolatuta.

Apirilak 12, ostirala.

-Herriko ikastetxeek egingo dute korrika txikia

Apirilak 13, larunbata.

-13:35. KORRIKA. Ibilbidea: Elorregi, Labegaraieta, Ozaeta, Zubiaurre, San Antonio, Mintegi, Espoloia, Bidekurutzeta, San Pedro plaza, Artekalea, Arruriaga, Zubieta, Mugertza, Lizaria, Amillaga, Osintxu. -15:15. Herri bazkaria Osintxun. Osintxuko batzordeak antolatuta.

Animatu eta korrika egitera!!!

Departamento: