Moises Azpiazuren omenezko 35.bikote nagusien dantza txapelketa

Bergarako musika eta dantza eskolak Udalaren laguntzarekin antolatutako Moises Azpiazuren omenezko 35. bikote nagusien dantza askatu txapelketa etxean geratu da bigarren urtez jarraian. Saioa Galarraga eta Julen Murgiondo dantzari bergararren eskutik, Bergarak euskal dantzaren puntan jarraitzen du; haria ez da eten.

COVID-19ak eraginda ezohikoa izan zen bikote nagusiendako dantza solte txapelketaren 35. edizioa. Bikote kopuruan igarri zen: hamalau bikotek eman zuten izena aurtengorako baina azkenean hamar izan ziren Seminarixoko oholtzara igo zirenak. Eta nabaritu ziren publikoan ere, Seminarixoko edukiera nabarmen jaitsi zelako. Hala ere, behar diren neurri guztiak hartuta kultura “segurua” dela aldarrikatu zuten antolatzaileek.