XVIII.Apirilean Musika

Martxoaren 27an hasi eta apirilaren 27ra arte izango da aurtengo Apirilean Musika. Musikarekin gozatzeko eta herritarrei gerturatzeko helburuz 28 ekintza antolatu ditugu: ikastaroak, instrumentu ezberdinen emanaldiak, elkartrukeak, musika kalean….

Dagoeneko 38 urte daramagu Bergarako Musika Eskolak herritarrei hezkuntza musikala gerturatzen, eta eginkizun horretan “ezinbestekoa” izan da Apirilean Musika ekimena. XVIII. aldia izango da aurtengoa, eta musika eta kultura herritarrekin partekatzeko asmotan 28 ekintza antolatu ditugu Udalaren laguntzarekin. Eskolak egun dituen ia 600 ikasleak soilik ez, herritarrak ere protagonista izango dira.

-Musikarien erakusleihoa

-Ikastetxeekin elkarlana: Herriko hiru eskolekin elkarlanean ere proiektua garatu dugu eta bandaren kontzertu didaktoak zein ipuin pedagogikoa ere izango dira.

Egitarau osoa

• Martxoak 27, domeka:
    • Bergarako Bandaren kontzertu didaktikoa. Udal Pilotalekuan, 12:30ean.
  • Apirilak 1, egubakoitza:
    • Musika Eskolako Orkestra Sinfonikoa eta Cello Ensemble. Seminarixoan, 18:30ean.
    • Dantza gidatua. Seminarixoko karpan, 19:30ean.
  • Apirilak 2, zapatua:
    • Arrasate Musikaleko eta Donostiako Eskudero Ganbara abesbatzeko taldea. Seminarixoan, 11:30ean.
    • Puciniren Madame Buterfly operaren proiekzioa. Seminarixoan, 17:30ean.
  • Apirilak 3, domeka:
    • Ahotsen soinua. Seminarixoan, 17:30ean eta 18:30ean. Hasiberrien abesbatza, pianoa eta perkusioa.
  • Apirilak 4, astelehena:
    • Koloretako Munstroa- entseiu berezia. Musika Eskolan, 17:30ean.
    • Piano ikasleen emanaldia. Seminarixoan, 18:30ean.
    • Helduen kontzertua eta Helduen talde instrumentala. Seminarixoan, 19:30ean.
    • Debagoieneko musika eskolen kontzertua. Eskoriatzan, 19:00etan.
    • Bulego taldearekin solasaldia. Musika Eskolan, 19:30ean.
  • Apirilak 5, martitzena:
    • Entzun eta asmatu! Musika Eskolan, 16:45ean eta 14:00etan.
    • Piano, gitarra eta dantza ikasleen kontzertua. Seminarixoan, 18:30ean.
    • Peñaparda ikastaroa. Pandero ikasleei zuzenduta. Musika Eskolan, 18:00etan.
    • Flauta hobeto ezagutuz saioa. Musika Eskolan, 17:00etan eta 18:00etan.
    • Biolontxeloarekin jolastu. Musika Eskolan, 18:00etan.
  • Apirilak 6, eguaztena
    • Musika elkarrekin, piano eta gitarra ikasleak. Antzuolan, 15:00etatik 16:30era.
    • Dantza Perkusio eta Trikitixa ikasleen emanaldia. Seminarixoan, 18:30ean.
    • Entzun eta asmatu! Antzuolan, 18:00etan.
    • Klarinete eta Saxofoi ikasleen emanaldia. Mariaren Lagundiko elizan, 19:00etan.
  • Apirilak 7, eguena
    • Musika kalera! San Martin Plazan eta Fraiskozuri plazan, 18:00etan.
    • Martxa kalera-konboak! Seminarixoko karpan, 19:00etan.
  • Apirilak 8, egubakoitza
    • Garazi tronpa ezagutzen. Ikastetxeendako kontzertu pedagogikoa. Seminarixoan, 09:30etik 12:30era.
    • Entzun eta asmatu! Musika Eskolan, 14:00etan eta 17:45ean.
    • Kantu ikasleen emanaldia. Seminarixoan, 18:30ean.
      Biolin, biola eta tropa ikasleen emanaldia, Mariaren Lagundiko elizan, 18:30ean.
  • Apirilak 9, zapatua
    • Erramu zapatua. Bergarako Musika Eskolako dantzariak,eta  trikiti eta perkusio ikasleak. Kaleetan zehar, 12:00etan.
  • Apirilak 27, eguaztena
    • Ezagutu instrumentuak. Gurasoentzat. Musika Eskolan, 19:00etatik 19:30era.