KULTURA KALERA: instrumentuen erakustaldia

Datorren igandean, irailaren 30ean, azkenengo urteetan bezala eta Udalak KULTURA KALERA antolatutako ekimenaren barruan, Bergarako Musika Eskolak instrumentuen erakustaldia egingo du.
Erakustaldia, San Martin Plazan, 12.00etatik 13:30etara izango da. Eguraldi txarra eginez gero, Seminarioko karpan egingo da.
Heldu, gazte zein haurrak, instrumentu ezberdinak probatzeko aukera izango duzue: Trikitia, akordeoia, pianoa, trompeta, tronboia, tuba, bonbardinoa,tronpa, klarinetea, oboea, fagota, flauta,bibolina, biola, biolontxeloa, gitarra, perkusioa….
Horrez gain, Musioka jokoan parte hartzeko aukera izango duzue, eta txikienentzat ere, musika tailerraren txokoa egongo da.
Anima zaitezte!!!
Probatu eta gozatu!!!

El próximo domingo 30 de septiembre, domingo, estaremos en la plaza San Martin de Agirre para enseñaros los diferentes instrumentos que ofrece Bergarako Musika Eskola. Esta actividad está incluída dentro de la programación KULTURA KALERA que el ayuntamiento  ha organizado para el próximo fin de semana.

La muestra de instrumentos será de 12:00 a 13:30 en la plaza San Martin y si hiciera mal tiempo se trasladará a la carpa del seminario.

Grandes y pequeños, tendreís oportunidad de probar, Trikitixa, acordeón, piano, trompeta, trombón, tuba, bombardino, trompa, clarinete, oboe, fagot, flauta, violin, viola, violoncello, gitarra, percusión…

Además podréis participar en el juego MUSIOKA y para los más pequeños tendremos un txoko de taller musical.

Animaos!!

Probad y disfrutad!!!